~23~

z szuflady

























Komentarze

Wróć



Komentarze:

01.09.2006, 13:19 :: 194.105.132.130
~taste twierdzi, że:
świetne zdjęcia ;]

01.09.2006, 12:33 :: 82.210.190.51
~flav twierdzi, że:
swietne black&white :) widze, ze obie lubimy ten styl :)

01.09.2006, 12:15 :: 80.53.194.138
~ twierdzi, że:
ładne zdjęcia.. :) i bez komórki.. :)

01.09.2006, 00:12 :: 212.76.33.85
~pinked twierdzi, że:
I like it ;)

01.09.2006, 00:09 :: 84.234.14.211
~przemijamy twierdzi, że:
efektowne.
podoba mi się.

31.08.2006, 23:22 :: 83.19.204.22
~madammebutterfly.fotolog twierdzi, że:
no tiaaa balony są wogle nie z tej ziemi :D

31.08.2006, 23:02 :: 83.5.247.107
~kari twierdzi, że:
2 i 3 NAJsuper ;)
z tej szuflady, to chyba szalik, tak?
ja ostatnio zakupiłam novy [mam nadzieję, że to nie przez to się pogoda psuje :p]

31.08.2006, 22:34 :: 195.225.69.135
~pavo twierdzi, że:
3 mocno wciska w fotel

31.08.2006, 22:01 :: 89.228.233.40
~z-lekka-nutka-dekadencji twierdzi, że:
3 naj!

31.08.2006, 21:55 :: 83.13.58.186
~magdzior twierdzi, że:
a kto tak zyra??
a kto to ta wyglada??
mnie sie podoba pierwsze i drugie
poprostu miszu

31.08.2006, 21:07 :: 80.53.230.74
~caramella twierdzi, że:
ostatnie rlz :)

31.08.2006, 20:56 :: 83.22.53.187
~chucheria twierdzi, że:
coś melancholijnie...

to na kasprowym śnieg spadł?

31.08.2006, 20:47 :: 80.51.171.3
~fag-busting twierdzi, że:
ostatnie najbardziej mi przypadlo do gustu

31.08.2006, 20:37 :: 83.8.227.224
~shennka twierdzi, że:
Artystycznie do kwadratu.
Kocham takie zdjęcia. Może teraz kolorowe :> Odcienie różne, nie wiem tylko czy to to samo czy kilka ciuszków/chust/czegoś ?
a to ostatnie ?
Ukryta jak w szafie, razem z całą szkrzynią własnych myśli cichych ; )

31.08.2006, 18:46 :: 83.26.131.162
~amisu twierdzi, że:
Bardzo ładne fotki! Dobrze, ze je wyjełaś z szuflady ! Marnowały się tam tylko ;)

31.08.2006, 18:07 :: 83.22.96.81
~duszek twierdzi, że:
sliczne oczy :))
;***

31.08.2006, 17:59 :: 83.26.43.119
~takjakosdziwnie twierdzi, że:
Aparaaat! ;) Aparaty są fajne.

31.08.2006, 17:03 :: 83.8.211.168
~wiesniara twierdzi, że:
2 i 4fotka bardzi mnie sie podobają mają cos w sobie ...


____________________
wiesniackie
pozdro pozdro ;)

31.08.2006, 16:58 :: 81.15.226.6
~naspacer twierdzi, że:
duotone :)

31.08.2006, 16:42 :: 83.10.238.217
~reserved twierdzi, że:
btw ładniusie foteczki:D

31.08.2006, 16:39 :: 83.10.238.217
~reserved twierdzi, że:
hieny hieny:P dać jedno to nastepny kcą;dhyhy
a tak serio to niedlugo cos wrzuce:)

31.08.2006, 16:23 :: 83.20.222.193
~w8-4me twierdzi, że:
like it
tak tajemniczo i ładne oczy;]
pozdro;*

31.08.2006, 16:01 :: 83.20.137.24
~little-while twierdzi, że:
płyda cd-r i smackers czekoladowy [in law]. :))
środkowe mi sie podoba. bardzo, bardzo:) ta asymetryczna grzywka.. oko.. swietne!:)

31.08.2006, 15:50 :: 83.11.160.226
~Tequila twierdzi, że:
dzięki za komentarz :) czarnobiałe zdjęcia są the best

31.08.2006, 15:23 :: 83.11.58.130
~domni twierdzi, że:
Tak, Gdańsk :o)
Przedostatnie :D

31.08.2006, 15:16 :: 83.10.25.81
~moher-killer twierdzi, że:
Tajemnicze*
Sorki, literówka ^^'

31.08.2006, 15:16 :: 83.10.25.81
~moher-killer twierdzi, że:
Drugie najlepsze. Tajemnicza :D

31.08.2006, 13:59 :: 83.7.8.72
~alchemia twierdzi, że:
bardzo ciekawe zdjecia, ale co z szuflady?
fajne z tych krzaków :)