~50~

bo flav chciała ;P


















Komentarze

Wróć



Komentarze:

21.10.2006, 18:56 :: 195.177.66.5
~terrorystka-frania twierdzi, że:
tym pomidorem to mnie powaliłeś. wygląda niczym z reklamy produktów FIT :D
naprawde świetnie :)

21.10.2006, 14:21 :: 83.242.83.97
~untrustworthy twierdzi, że:
Bardzo podoba mi sie trzecie. Swietny kadr i dobre kolory, ale jakos JPEG'a troche zle wplywa na zdjecie...

21.10.2006, 10:54 :: 83.25.233.25
~domni twierdzi, że:
Każde inne, wszystkie śliczne... :o)

21.10.2006, 09:51 :: 212.180.180.254
~amo twierdzi, że:
uwielbiam pomidory. piękna szyja.

20.10.2006, 23:07 :: 83.22.24.104
~chucheria twierdzi, że:
jak zawsze:
trzy zupełnie inne i zupełnie dobre zdjęcia.

pozdrawiam /chucheria powróciła!/

20.10.2006, 22:03 :: 80.51.254.10
~fantasmagorie twierdzi, że:
tak. zgadzam sie w 100 % z horses.fotolog
:)

20.10.2006, 20:52 :: 83.30.123.128
~horses.fotolog twierdzi, że:
Wow! Zajebiste! Niezła ostrość :)
Trzecie zdjęcie bardzo mi się podoba-kontrast pomiędzy czarnymi koralami a ciałem. Super

20.10.2006, 11:04 :: 87.33.61.9
~paulink4 twierdzi, że:
ten pomidor jest swietny xD
nic dodac, nic ujac.
ta fotza ostatnia tez jest swietna. ^^

20.10.2006, 09:55 :: 157.158.48.108
~konefka twierdzi, że:
pomidorek i ostatnie - SUUUPER!

20.10.2006, 08:09 :: 83.28.122.129
~dziewczynka-z-zapalnikiem twierdzi, że:
pomidorki->pomidorowa->pycha
czarne korale-> ładna szyja:D->pięknie:D:D
zajefajnie

19.10.2006, 23:15 :: 83.26.132.180
~zepsute-kakao twierdzi, że:
pfff:D
slepota i tyle:]
a ja też nosze.ale ccciiiiiiii

19.10.2006, 22:14 :: 83.26.132.180
~zepsute-kakao twierdzi, że:
jesteś ślepoto!!!!
jako "krwista panna xD"

19.10.2006, 21:27 :: 83.29.52.150
~144 twierdzi, że:
nie cierpię pomidorów, ale ten wyjątkowo dobrze wyszedł na zdjęciu :)
fajne korale poza tym ;)

19.10.2006, 20:14 :: 83.26.117.63
~zepsute-kakao twierdzi, że:
ee pomidor co jest xD?

19.10.2006, 16:08 :: 83.22.139.151
~zinnejbajki twierdzi, że:
śliczne. szczególnie twe dwa pierwsze:9)

18.10.2006, 23:52 :: 82.177.10.65
~marlin twierdzi, że:
są świetne!
baaardzo misię podobają:)

18.10.2006, 22:50 :: 80.51.171.3
~acid twierdzi, że:
mam fiola na punkcie koralikow i innych pierdul na szyje;d
jak nie mam czegos "zawieszonego" to czuje sie jakbym byla bez ubrania;d
tak wiec zdjato mi jak najbardziej wpadlo w oko;d
pomidorek - mniami..
a to drugie przypuszczam ze jakas laka.. ile bym fdala zeby sie tam teraz znalezc...
ehhh;/

18.10.2006, 21:19 :: 83.22.93.12
~duszek twierdzi, że:
uwielbiam pomidory :D
;***

18.10.2006, 20:38 :: 83.26.229.29
~amisu twierdzi, że:
Ale korale :D I pomidorek czzzerwony :D

18.10.2006, 20:38 :: 83.238.20.10
~wilczyca twierdzi, że:
Ładne, pierwsze i ostatnie mi się podoba ;-)

18.10.2006, 20:28 :: 212.76.37.148
~3artosz.fotolog.pl twierdzi, że:
Fajne makro O.O ślicznie wyszedł wrzos i to nieostre tło świetne =] pomidor i korale też niezłe :D
/pierwszy raz robiłem fotkę wieżowcom jeszcze w nocy, normalnie to wole focić przyrodę :) /

18.10.2006, 20:20 :: 83.30.138.181
~meren twierdzi, że:
ale cuda! to ostatnie jest boskie... a i dwa pozostałe robia wrazenie

18.10.2006, 19:40 :: 83.22.216.218
~czar-noo twierdzi, że:
Coz ja tu moge napisac tylko pomidor, pozdro ;)

18.10.2006, 19:28 :: 217.98.238.2
~unique twierdzi, że:
noo fajne, fanjne ;D aczego nie lubisz slubow? ;>

18.10.2006, 19:23 :: 212.76.37.150
~angela_angie twierdzi, że:
powiedz co
-pomidor:)
fajne zestawienie

18.10.2006, 18:41 :: 89.228.233.40
~z-lekka-nutka-dekadencji twierdzi, że:
mmmmmmmmmm jaki smakowity pomidor :D
ostatnie jakie kobiece!

18.10.2006, 18:07 :: 212.76.33.104
~pinked twierdzi, że:
Pomodor
Pomodor
Czerwony
Caaaalyyy
Obsliniony ;)

18.10.2006, 17:50 :: 87.119.48.159
~trzecie-oko twierdzi, że:
uwielbiam makro. Twoje są świetne :) i te kolory...

18.10.2006, 17:37 :: 87.239.58.161
~waterswallow twierdzi, że:
moje powinno być podpisane "bo blood chciała"
niestety, dzisiaj nic nie wstawię, z prostej przyczyny - nie mam czego :)

koraliki ładnie wyszły...
pomidor apetyczny...
kwiat ma coś w sobie... niby oryginalny, ale na tle innych wygląda pospolicie, ciekawe :)

18.10.2006, 17:36 :: 83.10.252.208
~reserved twierdzi, że:
ojj ojj pomidor;D < 3 mniam pycha:P haha;]

:_** :_))


18.10.2006, 17:21 :: 83.12.5.202
~little-while twierdzi, że:
naszyjnik cudowny, chociaz ja naleze do minimalistow;)

nie wygladam, w sensie ze mlodo wygladam? bo ja jestem taka chodzaca pietnastka, w zyciu nie swieza dwudziestka;)

18.10.2006, 17:21 :: 85.128.55.20
~shy twierdzi, że:
Super makro :)

18.10.2006, 17:18 :: 83.14.114.82
~xsomethingx twierdzi, że:
pomidorek naj :)

18.10.2006, 17:14 :: 83.20.169.225
~kwiat twierdzi, że:
swietne korale :))

18.10.2006, 17:11 :: 81.190.43.140
~n.fotolog.pl twierdzi, że:
Pomidorek i koraliki najfajniej wyszły :))

18.10.2006, 16:50 :: 80.48.231.24
~za-zamknietymi-oczami twierdzi, że:
ostatnie mi się podoba:) tak jakby korale powstawały z tej czerni w tle.

zalinkuję.ok? :)

18.10.2006, 16:44 :: 82.210.190.51
~flav twierdzi, że:
wyjasnienie rozmycia u mnie je ;)

18.10.2006, 16:39 :: 82.210.190.51
~flav twierdzi, że:
no, ja na dzis chyba finiszuje z wrzucaniem nowych rzeczy, bo baaardzo sie dzis rozkrecilam (jest jeszcze jedna nowa fotka ;))...
zgadzam sie z Shennka- ZROB WYSTAWE DZIEWCZYNOO :D

18.10.2006, 16:35 :: 83.8.95.151
~panna-jot twierdzi, że:
ostatnie jest świetne!

18.10.2006, 16:32 :: 83.8.219.22
~shennka twierdzi, że:
A bo nie mam czasu ;)
Naszyjnik bomba. W sumie pomidorek i kwiatki też ;]
Ale najbardziej do mnie trafia fota dejva ;]
Revelacyjne, i pomyśleć że od początku takie sukcesy ;p Moze by tak na jakąś wystawę hę?

18.10.2006, 16:31 :: 83.8.72.140
~latino-bandito twierdzi, że:
Proszę hehe ;)

18.10.2006, 16:18 :: 83.10.24.173
~moher-killer twierdzi, że:
Świetne makro. Tak kolorowo... [drugie naj]

18.10.2006, 16:08 :: 85.237.186.32
~efemerycznie. twierdzi, że:
jak mogłas nie poznac ?!

18.10.2006, 16:08 :: 85.237.186.32
~efemerycznie. twierdzi, że:
ale piekne soczyste pomidory. słodziutkie kwiateczki i namietna szyja. czlowieku. Ty sie kształć. ^^

18.10.2006, 16:08 :: 82.210.190.51
~flav twierdzi, że:
oooooo matko... :D :D :D DZIEKUJE :D :D :D to jest to... zaraz wszystkie zapisze na dysku ;) :****

18.10.2006, 16:01 :: 83.29.216.212
~hokkaido twierdzi, że:
pomidorek rlz;)
ladny naszyjnik na tej ostatniej fotce;)

18.10.2006, 15:59 :: 212.76.33.103
~in-love-with-myself twierdzi, że:
nie bede orginalna mi tez najbardziej popdoa sie pierwsze zdjecie, ale trzecie tez jest fajne :)

18.10.2006, 15:57 :: 83.10.207.207
~handicap twierdzi, że:
uh ten czerwony pomidorek:>
ale ostatnie tez mi sie bardzo podoba:-)

18.10.2006, 15:54 :: 83.26.254.23
~zepsute-kakao twierdzi, że:
powiem Ci że pierwszy wymiotło ostrrrro:D
poza tym uwielbiam pomidory:P